Instalacja EwiSystem
Do pracy programu wymagany jest klucz HASP – zabezpieczenie sprzętowe w postaci klucza USB.Wykorzystywane klucze wielostanowiskowe (sieciowe) umożliwiają równoczesną pracę na wielu stanowiskach do 10 lub do 50 w zależności od możliwości klucz.
Instalacja programu EwiSystem
Proces instalacji programu przebiega automatycznie dzięki temu użytkownik nie będzie miał problemów z zainstalowaniem oprogramowania.
- [screen]
Po zaakceptowaniu warunków subskrypcji należy kliknąć na przycisk Instaluj. Instalator zainstaluję wymagane komponenty potrzebne do uruchomienia programu EwiSystem.
Po zainstalowaniu przez instalatora wszystkich niezbędnych elementów programu zostanie wyświetlony komunikat o prawidłowo zakończonej instalacji programu, na którym należy kliknąć na przycisk Zakończ.
Podczas instalacji instalator tworzy skrót do programu w menu Start:
Zawartość folderu EwiSystem w menu Start zawiera 3 skróty do programów:
- Skrót Pomoc zdalna – program dzięki któremu pracownicy naszego serwisu będą mogli połączyć się zdalnie.
- Skrót Serwis EwiSystem– narzędzie przeznaczone dla serwisantów, zawiera niezbędne elementy do diagnostyki w przypadku gdy występują jakieś problemy z działaniem programu.
- Skrót EwiSystem – uruchamia program EwiSystem.
- Skrót EwiSystemTachoUpdater – uruchamia managera aktualizacji programu EwiSystem
Pierwsze uruchomienie EwiSystem
Ekran logowania
Podczas pierwszego uruchomienia programu po instalacji zostanie zweryfikowane połączenie z serwerem MS SQL, uprawnienia do połączenia oraz obecność klucza licencyjnego.W przypadku problemów zostanie wyświetlony odpowiedni komunikat.
Jeśli podstawowe parametry konfiguracyjne są prawidłowe podczas pierwszego uruchomienia zostanie utworzona nowa baza danych o nazwie EwiSystem, oraz baza konfiguracyjna EwiSystemAdministration.
W przypadku istniejącej bazy o takiej samej nazwie program nie usuwa takich baz. Podczas uruchomienia nastąpi próba pobrania danych z istniejącej bazy EwiSystem. Jeśli istniejąca baza będzie wymagała aktualizacji do najnowszej wersji zostanie wyświetlony odpowiedni komunikat i wykonana operacja aktualizacji.
Każdorazowo przy uruchamianiu programu sprawdzana jest licencja w kluczu licencyjnym HASP. W przypadku nieprawidłowej licencji w kluczu lub niezgodności wersji programu z uprawnieniami użytkownika uruchomienie programu zostanie wstrzymane. Prosimy w takiej sytuacji o kontakt z serwisem technicznym serwis@ewisystem.pl lub 511045683
Prawidłowe uruchomienie potwierdzone jest ekranem logowania:
Nowy ekran logowania widoku firm EwiSystem

Nie możesz znaleźć odpowiedz na swoje pytanie?
Potrzebujesz pomocy lub masz pytania?
Czekamy na Twoją wiadomość lub telefon.
Wyślij FORMULARZ
lub
zadzwoń: +48 507 032 697
napisz maila: serwis@ewisystem.pl