Lepiej dopytać…
Masz do podjęcia decyzję, ale pojawiły się pytania? To bardzo dobrze.
Szczegółowe pytania mogą dotyczyć Twojej firmy, jakiegoś specyficznego tematu, obiekcji, których do tej pory nie znamy – porozmawiajmy.
Wypełnij formularz lub zadzwoń – połączysz się bezpośrednio do działu wdrożeniowego, gdzie uzyskasz najbardziej praktyczne odpowiedzi.
Zadzwoń lub napisz – oddzwonimy w 15 minut (w godzinach pracy biura) lub w najbliższym dniu roboczym rano.
Dopytaj o swój specyficzny temat:
Porozmawiaj z opiekunem
Problem, wyzwanie – dopasujemy ustawienia
Nie bagatelizujemy Twoich problemów i zapewniamy merytoryczne wsparcie na każdym etapie rozliczania. Dzięki temu, że posiadamy serwis oprogramowania, który naprawdę odbiera telefony, możesz szybko rozwiązać swój problem i działać dalej.
Jeśli chcesz sprawdzić, czy naprawdę odbieramy telefony, zadzwoń do nas 🙂
Pracujemy od poniedziałku do piątku od 08:00 do 16:00.
Dział Obsługi Klienta
Serwis oprogramowania
Dział handlowy