Konserwacja i serwis
W przypadku jakichkolwiek problemów program posiada mechanizmy pozwalające na serwisowe działania IT – połączenie zdalne do pomocy technicznej, kopie zapasowe baz danych, przywracanie danych, dodatkowe opcje techniczne związane z kluczem licencyjnym lub rejestrem zdarzeń w programie.
Aplikacja serwisowa SuperTacho
Aplikacja jest dostępna na liście programów w systemie Windows.
Aplikacja serwisowa pozwala wykonać awaryjną kopię bazy danych, uruchomić moduł pomocy zdalnej dla naszego
serwisu lub przesłać dodatkowe informacje serwisowe w przypadku problemów z uruchomieniem programu
SuperTacho.
Wszelkie operacje wykonywane na aplikacji serwisowej SuperTacho użytkownik robi na własną odpowiedzialność.
Twórz backup bazy
Aby wykonać kopię zapasową bazy danych należy wybrać z listy bazę, której chcemy zrobić kopię i kliknąć Utwórz. W kolejnym okienku wskazać miejsce gdzie ma zostać stworzona kopia.
Pomoc zdalna
Moduł ten jest przydatny podczas serwisowania programu. Aby umożliwić zdalne połączenie do swojego komputera w celu uzyskania pomocy technicznej należy uruchomić aplikację pomocy zdalnej, skontaktować się z serwisem SuperTacho i podać mu Twoje ID i hasło. Serwisant połączy się zdalnie z komputerem użytkownika, zdiagnozuje problem i zaproponuje rozwiązanie.
Połączenia (i hasła) są jednorazowe i bez ponownej zgody użytkownika serwis nie ma możliwości połączyć się z komputerem Klienta. Samo połączenie jest szyfrowane zatem dane Klienta nie są nigdzie udostępniane.
Podczas połączenia zdalnego możliwe jest zainstalowanie nowej wersji programu, pobranie bazy danych do diagnostyki, przesłanie innych plików do weryfikacji. Każdorazowo użytkownik wyraża zgodę na takie pobieranie plików do serwisu lub może przerwać połączenie.
Prześlij logi aplikacji
Pozwala szybko przesyłać do serwisu plik na podstawie którego będzie można zdiagnozować występujące problemy.
Dodawanie użytkownika SuperTacho
Za pomocą aplikacji serwisowej można dodać standardowego użytkownika do połączenia z bazą danych.
Dodatkowe ustawienie instancji programu
W pliku AppSettings.config można dodać parametr pozwalający podglądać dane w trakcie czasochłonnej generacji raportów:
<add key=”AllowedInstancesLimit” value=”2″ />
Pomoc
Odsyła nas do strony producenta, gdzie znajdziemy kontakty do działu handlowego czy serwisu
Odczyt pliku c2v
Plik c2v , czyli Client – To – Vendor, to plik, w którym są zawarte kluczowe informacje na temat posiadanej licencji. Klucze USB ze względów bezpieczeństwa wysyłane są nieaktywne. Aby go aktywować należy pobrać plik c2v i wysłać na adres licencje@supertacho.pl
Uruchom przeglądarkę internetową i w pasek adresu wpisz http://localhost:1947
Z menu po lewej stronie wybierz Sentinel Keys
Jeżeli jest więcej kluczy podłączonych do komputera należy znaleźć właściwy. Można go łatwo rozpoznać po kolorze, powinien być zielony lub czerwony. Klucze programu SuperTacho są oznakowane identyfikatorem VENDOR (103626)
Dodatkowo można sprawdzić fizycznie podłączone do komputera klucze HASP wybierając opcję Blink on.
Odpowiedni klucz w złączu USB zacznie błyskać.
Aby pobrać plik konfiguracyjny klucza licencyjnego należy dla odpowiedniego klucza kliknąć opcję C2V w oknie przeglądarki i zapisać plik na dysku, np. na Pulpicie lub w Moich dokumentach.
Pobrany plik należy wysłać e-mailem jako załącznik na adres licencje@supertacho.pl lub serwis@supertacho.pl
Po zweryfikowaniu serwis techniczny przygotuje odpowiedni plik programujący i odeśle zwrotnie plik V2C do aktualizacji klucza USB. Aktualizacja klucza jest operacją bardzo prostą i wykonuje się ją podobnie jak powyższą operacją pobierania pliku C2V.
Aktualizacja klucza USB – wgrywanie pliku v2c
Uruchom przeglądarkę internetową i w pasek adresu wpisz http://localhost:1947
Z menu wybieramy Update/Attach
Za pomocą opcji Przeglądaj wybieramy odpowiedni plik do wczytania i klikamy Apply File. Plik można wczytać tylko raz. Jeżeli plik zostanie poprawnie wczytany nie będzie możliwości użyć go jeszcze raz. W razie problemów należy skontaktować się z serwisem SuperTacho.
UWAGA!
Po poprawnym wczytaniu pliku v2c należy jeszcze raz zrobić odczyt i wysłać na adres serwis@supertacho.pl.
Nie możesz znaleźć odpowiedz na swoje pytanie?
Potrzebujesz pomocy lub masz pytania?
Czekamy na Twoją wiadomość lub telefon.
Wyślij FORMULARZ
lub
zadzwoń: +48 507 032 697
napisz maila: serwis@ewisystem.pl