Podstawowe opcje
Opcja | Tak | Nie |
Pytaj o potwierdzenie przed zamknięciem aplikacji | Przy zamknięciu pojawi się komunikat z potwierdzeniem zamknięcia programu | Przy zamknięciu nie pojawi się komunikat z potwierdzeniem zamknięcia programu |
Twórz kopię bezpieczeństwa danych przed zamknięciem aplikacji | Kopia bezpieczeństwa zostanie stworzona podczas zamknięcia aplikacji | Kopia bezpieczeństwa nie zostanie stworzona podczas zamknięcia aplikacji |
Twórz kopię bezpieczeństwa danych przed wylogowaniem | Kopia bezpieczeństwa zostanie stworzona podczas wylogowania się z bazy danych | Kopia bezpieczeństwa nie zostanie stworzona podczas wylogowania się z bazy danych. |
Tutaj także można ustawić foldery, w których mają być przechowywane dane kopii bazy danych i plików. Domyślny folder po instalacji to:
C:\ProgramData\SuperTacho\
Konfiguracja firm
Dodając nową firmę do bazy należy kliknąć ikonę „Dodaj”, a następnie uzupełnić dane takie jak „Nazwa firmy”(1), „Unikalny identyfikator”(2) oraz opcjonalnie „Opis”(3). Należy pamiętać, że w polu „Unikalny identyfikator”(2) nie można stosować polskich znaków, spacji czy znaków specjalnych.
Jeżeli program nie zgłasza błędu zapisu (czerwona obwódka wokół pola) należy zatwierdzić zmiany w lewym górnym rogu.
Konfiguracja użytkowników
Podobnie jak przy zakładaniu nowej firmy należy postępować podczas zakładania nowego użytkownika. Wybierając „Dodaj” pojawi się nowy wiersz, w którym uzupełniamy „Login”(1), opcjonalnie „Imię”(2) i „Nazwisko”(3) użytkownika oraz jego „Rolę”(4)
Dodanie użytkownika wymaga zatwierdzenia zmian w lewym górnym rogu.
Zmiana hasła
Aby zmienić hasło należy zalogować się na konto użytkownika, a następnie ustawić nowe hasło. Przy pierwszej zmianie hasła pole „Aktualne hasło” należy pozostawić puste, wpisać nowe i zatwierdzić.